Voit tarkastaa luomasi laskun tilan "Tapahtumat" -osiossa. 

Jos laskun tila on "Käsittelyssä"

Lasku lähtee 4 tunnin päästä lähetyksestä, jolloin se on käsittelytilassa. Voit muokata vielä laskua painamalla "Muokkaa laskua" -tekstiä. Voit myös perua laskun.

Jos laskun tila on "Lähetetty"

Virheellisillä tiedoilla lähetetystä laskusta on mahdollisuus tehdä hyvityslasku. Voit lähettää asiakkaallesi hyvityslaskun "Luo hyvityslasku". Tämän jälkeen asiakkaasi saa hyvityslaskun, joka kumoaa virheellisen laskun. Hyvityslaskun luomisen jälkeen voit luoda ja lähettää uuden laskun korjatuilla tiedoilla.

Jos asiakas on ehtinyt maksaa laskun, niin ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sivustolta löytyvän chatin kautta, jolloin autamme sinua.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?